Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
De
activerings e-mail
gemist?
7-09-2010 13:43
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken
2 oktober is er weer een Landelijke muziekdag van de HCC Muziek IG.
Deze keer is het in het Rotterdms Radio Museum en niet in Maarn.
Er is een lezing voor SONAR beginners.
795
aantal berichten in
220
topics door
285
geregistreerde leden
Nieuwste lid:
bakriazhari1955
Sonar Club Nederland
Algemeen Forum
Nieuwe leden
Een introductie.
« vorige
volgende »
Pagina's:
[
1
]
Auteur
Topic: Een introductie. (gelezen 1655 keer)
TechNAB76
Jong
Ik woon in:
Een introductie.
«
Gepost op:
16-05-2010 15:10 »
Hallo allemaal. Mijn naam is Niels en na een lange tijd van sparen heb ik dan eindelijk Sonar Cakewalk 8.5 producer in huis gehaald. Ik was al enigzins bekend geraakt met Cakewalk 6 LE, die ik bij aanschaf van een Allen & Heath mengtafel kreeg.
Een korte muziek geschiedenis van mij. Wat mij enorm deed interreseren in muziek en muziek spelen was het nummer "Money for Nothing" van de Dire Straits. Ik was toen nog erg jong, maar op die leeftijd was het, na dat nummer, meteen duidelijk. Later werd ik een grote fan van AC/DC. Toen ik leerde dat een oom van mij gitaar in een band speelde, wilde ik ook gitaar leren spelen. Kortom +3 jaar gitaar les en 2,5 jaar bandles... met kort daarop een eigen bandje... wat helaas net een half jaar stand hield.
Toen zat ik dus zonder begeleiding en een stuk of 3 gitaren. Op en opendag van een Nederland-Muziek heb ik een keyboardje gekocht. Dat was een Roland EM-30. Ik merkte op den duur dat er interesse was in het keyboard. Dus nam ik hierop les. Zo langzamerhand groeide bij mij de interesse in een eigen home studio'tje te maken. Das nu aardig gelukt... en uiteraard heel veel PC's bouwen en uitproberen. Een hoop vallen en opstaan.
Sonar Cakewalk 8.5 is groots en het draait stabiel op m'n PC... maar toch heel veel moeite met Midi besturingen, veel latencie problemen en... sja... waar moet ik nou beginnen. Middels het zoeken naar info ben ik dus hier terecht gekomen. Ik hoop dat ik hier de nodige info kan halen om leuke dingen te kunnen doen met dit machtige mooie programma.
Groeten, Niels
«
Laatste verandering: 16-05-2010 16:36 door TechNAB76
»
Pagina's:
[
1
]
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming: