Ruud,
Heb je in de Sun VirtualBox een driver voor de Tascam geïnstalleerd? Dat i s namelijk wel nodig.
Mijn ervaring is dat bij de Sun VirtualBox zelfs als er geen werkende 64-bits driver is, het usb device wel is te gebruiken met een driver in de VirtualBox.
Een andere oplossing zou kunnen zijn de ASIO driver te deïnstalleren en ASIO4ALL te gebruiken. Ik neem even aan dat de Tascam wel via de WDM driver werkt.
Ton
Daar ik veel problemen (crashes, fouten, ploppende geluiden etc) ondervind met allerlei Audio software op een HP DV7 Notebook met Windows 7 Home Premium 64 bits probeer ik mbv Sun Virtual Box XP SP2 te draaien voor Audio.
Echter, mijn Tascam US-144 ASIO USB 2.0 externe soundcard waar versie 2.0 van de 64 bits driver voor is geinstalleerd wordt niet herkend binnen de VM.
In de host (devices) wordt de kaart normaal gerapporteerd. Ik heb de Virtual Box extenties bij-geinstalleerd, maar dit hielp niet. Onder het menu in Virtual Box staat 'unknown device'. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen anders zal ik , hoe dan ook, mijn nieuwe notebook multiboot moeten maken met een XP SP2 image erbij.
Alvast bedankt en groeten,
Ruud