Sonar Club
	Nederlandstalige Cakewalk gebruikers powered by hcc!muziek
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
7-09-2010 13:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
2 oktober is er weer een Landelijke muziekdag van de HCC Muziek IG. Deze keer is het in het Rotterdms Radio Museum en niet in Maarn.
Er is een lezing voor SONAR beginners.
795 aantal berichten in 220 topics door 285 geregistreerde leden
Nieuwste lid: bakriazhari1955
* Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
+  Sonar Club Nederland
|-+  Algemeen Forum
| |-+  Algemene Discussie
| | |-+  entire mix op cd branden
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: entire mix op cd branden  (gelezen 2555 keer)
Daniel de Stoute
Jong
**

Ik woon in:

« Gepost op: 3-11-2009 23:09 »

hier Daniel, Huh

nadat ik aardig een tijd met plezier met sonar 6 heb gewerkt heb ik nu sonar 7 producer edition.
het probleem wat ik nu heb is; als ik mn project heb gemixed downd. mix down(bounce to tracks) zoals ik dat altijd op sonar 6 dee.
dan laadde ik Nero express op om hier mn entire mix in te laden om op  cd te zetten en voila op cd mijn liedje. Nu ik een paar liedjes heb gemaakt op sonar doe ik precies tzelfde alleen nu krijg ik t bericht in Nero express; One or more files could not be added to a compilation.
                                                                     The files are maybe corrupt.
                                                                      C:\cakewalk Projects.....etc etc.

nu heb ik al bij de properties bekeken van me entire mix van sonar 6 dat dit audio sample size 24 bit is en de entire mix bijsonar 7 audio sample size 32 bit is.

wat doet ik fout.

alvast bedankt voor uw hulp.
Daniel de Stoute
Jong
**

Ik woon in:

« Antwoord #1 Gepost op: 4-11-2009 19:01 »

Ik heb ut zelf al opgelost. Door middel van export-audio. en dan moet je sample rate veranderen in 44100 en de bit depth in 16.

thnx voor t lezen Smiley
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: